Retourneren
Bij ons geldt:
niet tevreden-geld terug. Mocht u om wat voor reden dan ook uw bestelling willen retourneren dan is dat altijd mogelijk.
Dit kunt u melden tot 14 dagen na uw aankoop, dus u hebt 2 weken bedenktijd. Nadat u de melding heeft gedaan heeft u nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk terug te sturen. De producten moeten logischerwijs
ongebruikt en ongedragen zijn als u deze wilt retourneren en de produktkaartjes en maatlabels die aan de artikelen hangen moeten er nog aanzitten.
Tevens vragen wij u met klem, uit oogpunt van hygiëne, de bestelde zwembroek(en) te passen over uw onderbroek heen.
Indien u gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en- indien redelijkerwijze mogelijk- in originele staat en verpakking aan ons,
goedkopezwembroeken.nl, geretourneerd worden.
Retouren kunt u via de
mail bij ons aanmelden, hierbij dient u uw
ordernummer op te geven en de namen van de artikelen die u retour wil sturen. Wij verzoeken u het ordernummer (wat op de factuur staat die bij uw bestelling zit) tevens op de retourzending te vermelden. De kosten van het retourneren zijn voor uw eigen rekening. Zorg dus dat u het pakketje voldoende frankeert. U kunt de zending sturen naar:
Sportzone
Cantecleer 67
9291 AR Kollum
Nogmaals;
stuur het ordernummer mee met de retourzending of voeg de bijbehorende factuur toe. Zo weten we bij binnenkomst precies van wie de retour afkomstig is en hebben we alle gegevens bij de hand.
Nadat we de retourzending hebben ontvangen zullen we zo snel mogelijk het aankoopbedrag naar u overmaken. Als u uw gehele order retourneert worden ook de eventuele verzendkosten die u betaalde bij het bestellen vergoed.
(ps. U kunt retouren ook aanmelden via onderstaande bijlage. Dat is de heel formele manier, een mogelijkheid die we volgens de wet moeten aanbieden. Veel liever werken we echter op bovenstaande manier.)
Ruilen
Ruilen gaat als volgt. U stuurt het artikel wat u wilt 'ruilen' naar ons terug (kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening). Vervolgens plaatst u een bestelling van het artikel dat u er voor in de plaats wilt. Zodra wij het artikel dat niet goed was retour hebben ontvangen zullen we deze aan u vergoeden, inclusief (eventuele) verzendkosten die u betaalde toen u betreffend artikel bestelde.
Garantie
Alles over garantie vindt u
hier.